Κεντρική Σελίδα

Μαρία Τσουρή : «Το πόλο τελείωσε για εμένα»

Η πολίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της εξομολογήθηκε πως επαγγελματικά τουλάχιστον το πόλο έχει τελειώσει για εκείνη.

«Είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο. Για μένα το πόλο, επαγγελματικά τουλάχιστον, τελείωσε. Να σου πω κάτι, δεν αξίζει να ασχολείσαι πλέον. Ένα άθλημα που έχει φέρει τόσες επιτυχίες, έχει συμβάλει στην προβολή της πατρίδας στο εξωτερικό, έχει αναδείξει την καλύτερη πολίστρια στον κόσμο, την Ασημάκη, και ακόμα μας χρωστάνε χρήματα όχι από το προηγούμενο Ευρωπαϊκό αλλά προτού δύο διοργανώσεις. Δεν βλέπω φως στο τούνελ και προτιμώ να κάνω κάτι διαφορετικό στη ζωή μου από το να επαιτώ να μου δώσουν τα χρήματα που μου χρωστάνε. Επαγγελματικά δεν θα ασχοληθώ. Υπάρχει μια σκέψη στο μυαλό μου να παίξω στη Χίο, την ομάδα του νησιού μου, που με ανέδειξε. Τώρα είναι στην Α2, κάτι που σημαίνει ότι οι υποχρεώσεις είναι λιγότερες και δεν υπάρχει πίεση. Υπάρχει σαν σκέψη στο μυαλό μου, δεν ξέρω όμως αν θα γίνει πραγματικότητα. Τώρα οι προτεραιότητές μου είναι διαφορετικές», δήλωσε σε εφημερίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου