Κεντρική Σελίδα

Ιωάννα Πηλιχού: «Δεν κωλώνω πουθενά!»

Έτοιμη να μας πλακώσει στο ξύλο είναι η Ιωάννα Πηλιχού, η οποία κάνει τσαμπουκάδες γενικώς και είναι μέχρι να την αρπάξει κάποιος.

Τσακώνεται συχνά δηλαδή;

«Αρκετά συχνά. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι πουλάω τσαμπουκά στον οποιονδήποτε, αλλά αν προκύψει, τότε είμαι μέσα. Πριν από καιρό, θυμάμαι πως πήγα να πλακωθώ με έναν οικοδόμο. Ευτυχώς δεν ήλθαμε στα χέρια. Επενέβησαν κάποιοι και με έσωσαν, αλλιώς δεν θα μιλούσαμε σήμερα. Επίσης τσακώνομαι συχνά όταν οδηγώ. Είμαι πολύ νευρική. Μου σπάνε τα νεύρα οι αργοί οδηγοί, όταν κάνουν βλακείες, όμως σπάνια ξεκινάω εγώ τον καβγά. Από την άλλη, όμως, υπάρχουν κάποιοι που, όταν βλέπουν μια γυναίκα να οδηγεί, μιλάνε πολύ άσχημα. Τότε κατεβάζω το παράθυρο και τους βρίζω. Δεν κωλώνω πουθενά! Αφού δεν με έχουν δείρει ακόμη, πάλι καλά!».


Με την συμπεριφορά της έχουν «μαρτυρήσει» και οι γονείς της.

«Για παράδειγμα, όταν ήμουν κοντά στα 18 πήγα μόνη μου διακοπές στην Τουρκία, χωρίς να πω τίποτα σε κανέναν. Θυμάμαι πως με έπαιρνε τηλέφωνο η μητέρα μου από την δουλειά της και νόμιζε πως καλούσε λάθος αριθμό επειδή άκουγε μια Τουρκάλα στον τηλεφωνητή μου. Ποτέ δεν τους έλεγα πού θα πάω, τι θα κάνω, δεν ήθελα να δίνω λογαριασμό σε κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου