Κεντρική Σελίδα

Νάντια Μπουλέ: «Δεν είμαι σε σχέση αυτήν την περίοδο»

Η Νάντια Μπουλέ βρέθηκε καλεσμένη στο «Μες στην καλή χαρά» του Σαββάτου και μίλησε στη Ναταλία Γερμανού μεταξύ άλλων και για την προσωπική της ζωή.
Όταν η παρουσιάστρια της εκπομπής της ζήτησε να αποκαλύψει το όνομα που έχει ταυτισμένο με την έννοια της «χυλόπιτας», η 27χρονη παρουσιάστρια δυσκολεύτηκε να απαντήσει: «Η χυλόπιτα είναι ένα θέμα σύνθετο… Το όνομα είναι Τάσος».

Πότε έπαθε η ίδια Black Οut στη ζωή της; «Στο Dancing έπαθα blackout. Θυμάσαι το τελευταίο επεισόδιο με το φλαμένκο; Δεν μπορούσα να συνεχίσω. Κοίταγα τον κόσμο και έλεγα "Ποιοι είναι αυτοί; Ποια είμαι εγώ; Γιατί δεν είμαι σπίτι μου;"» παραδέχτηκε.

Ακόμη, απαντώντας στις σχετικές ερωτήσεις αποκάλυψε: «Πριν από ένα χρόνο χώρισα από την τελευταία σχέση μου» και «Δεν είμαι σε σχέση αυτήν την περίοδο». Όσο για το αν έχει παρακαλέσει κλαίγοντας έναν σύντροφό της να σώσει τη σχέση τους, είπε: «Δεν έχω παρακαλέσει άντρα για να μείνει μαζί μου. Έχω ρίξει πολλά δάκρυα, αλλά όχι για να μείνει. Έχω κλάψει και για συμπεριφορές πάρα πολύ. Όταν κάποιος μου κάνει κάτι που δεν μου αρέσει, το παίρνω πάνω μου και σκέφτομαι τι έχω κάνει εγώ, τι μερίδιο ευθύνης έχω. Και σε αυτήν την περίοδο έχω ρίξει πολύ κλάμα».

Τέλος, η Νάντια Μπουλέ θυμήθηκε ότι δεν έχει τύχει να την παρακολουθεί σύντροφός της, αλλά «έχει τύχει να γυρίζω σπίτι μου ξημερώματα μετά από έξοδο και να με περιμένει σε ένα σημείο του δρόμου». Μάλιστα τόνισε: «Θα με πείραζε να με πουν ατάλαντη παρά ψωνάρα», ενώ παραδέχτηκε: «Θα προσπαθούσα να αποφύγω να στείλω το παιδί μου σε talent show. Και το λέω εγώ που στα 11 μου ήμουν στο Βravisimo. Εγώ νομίζω θα το φοβόμουν, γιατί ξέρω τι παγίδες κρύβει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου