Κεντρική Σελίδα

Ναταλία Γερμανού : «Αυτή την περίοδο είμαι γοητευμένη»

Η παρουσιάστρια μίλησε σε περιοδικό για το γεγονός ότι της χρεώνουν συνεχώς σχέσεις με νεότερους από αυτήν άντρες: 
«Έχει τύχει στη ζωή μου να κάνω 2-3 σχέσεις με νεότερους άντρες. Εγώ ξέρω τον εαυτό μου και αυτοί που με ενδιαφέρει να με ξέρουν με ξέρουν, άρα δεν μπορεί να με ενοχλήσει κάτι που δεν με αγγίζει. Μου έχει τύχει να έχω σχέση με μικρότερους, με συνομήλικους και με μεγαλύτερους . Έχω καταλάβει ότι η ηλικία δεν είναι το ζητούμενο μου, το ζητούμενο μου είναι η καλή επικοινωνία. Δεν έχω κάποια προτίμηση. Τα δοκίμασα όλα και κατάλαβα ποιοι ηλικιακά μου πάνε. Ξέρω πολύ καλά πως αν έχω μια σχέση που θέλω να την προστατέψω από την δημοσιότητα μπορώ να την προστατέψω και το έχω κάνει ήδη στο παρελθόν. Μια σχέση μου που δεν ήθελα, δεν μαθεύτηκε». 

Είναι όμως ερωτευμένη η Ναταλία Γερμανού; 
Η ίδια αποκαλύπτει: «Είμαι γοητευμένη, είμαστε σε καλό δρόμο... Δεν μπορείς να το ξέρεις αυτό, γιατί μπορεί να καταλήξει σε πλήρες ναυάγιο όλο αυτό ή μπορεί και κάπου καλά» δηλώνει ενώ αποκαλύπτει επίσης τι της έκανε το «κλικ»:
«Το ότι είναι εντελώς διαφορετικός από οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο έχω γνωρίσει μέχρι τώρα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου