Κεντρική Σελίδα

Στέβη Παπαϊωάννου : Ένας «πάνθηρας» στην πισίνα

Η Στέβη Παπαϊωάννου από φέτος υπερασπίζεται την εστία του Πανιωνίου και κλέβει καρδιές με τη φωτογράφιση για αθλητικό site.
Αυτό το διάστημα είσαι μόνη; «Ναι, είμαι μόνη μου!».
- Θα έκανες σχέση με αθλητή ή...μακρυά; «Πιστεύω πως όσο περισσότερα κοινά ενδιαφέρονται έχεις με κάποιον, καθώς και παράλληλο πρόγραμμα, τόσο πιο εύκολη γίνεται η σχέση και η καθημερινότητα. Οπότε δεν θα απέρριπτα κάποιον από το χώρο μας αν και εφόσον προέκυπτε και με κέρδιζε! Αλλά πάνω από όλα σημασία έχει να ταιριάξεις και να νιώθεις καλά με τον άνθρωπο που έχεις απέναντι σου είτε είναι αθλητής είτε όχι…».
- Σε πλησιάζουν οι άντρες ή μόλις μαθαίνουν ότι ασχολείσαι με το πόλο την… «κάνουν»;

«Μέχρι στιγμής δεν έχω αισθανθεί να γίνεται κάτι τέτοιο. Το πόλο είναι σίγουρα ένα δυναμικό άθλημα, με σωματική επαφή με τον αντίπαλο και όχι ιδιαίτερα χαρισματικό σε κινήσεις. Όμως αυτό δεν είναι απαραίτητο έτσι ώστε να καταρρίπτει την θηλυκή μας πλευρά! Ίσα ίσα, γίνεται περισσότερο ενδιαφέρον για τους άντρες όταν το μαθαίνουν παρά αποκρουστικό».


- Όπως και να το κάνουμε είσαι εντυπωσιακή. Σου έχει περάσει ποτέ από το μυαλό να ασχοληθείς με το modeling;

«Μου έχει περάσει περιστασιακά από το μυαλό όταν ήμουν πιο μικρή αλλά χωρίς να βάλω τον εαυτό μου σε διαδικασία να κυνηγήσω κάτι ή να το ψάξω περισσότερο. Προφανώς δεν θα το ήθελα και πολύ!».


- Τι σε χαλάει περισσότερο απ’ όλα σε έναν άντρα;

«Περισσότερο από το οτιδήποτε με χαλάει το ψέμα! Αφού είναι θέμα χρόνου να αποκαλυφθεί ότι κρύβεται πίσω απ αυτό… τί το λέτε;».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου