Κεντρική Σελίδα

Έγκυος σε δίδυμα η Καλομοίρα

Τον...πελαργό περιμένει η Καλομοίρα ο οποίος μάλιστα θα της φέρει διπλή χαρά!

 "Πριν από λίγες εβδομάδες έμαθα ότι είμαι έγκυος και πριν από δύο μέρες έμαθα ότι περιμένω δίδυμα", δήλωσε η τραγουδίστρια.
Μάλιστα, αποκάλυψε σε περιοδικό πως όταν το έμαθε τόσο εκείνη όσο και η πεθερά της έβαλαν τα κλάματα καθώς δεν περίμεναν να είναι έγκυος σε δίδυμα. "Όταν το μάθαμε, αρχίσαμε να κλαίμε με την πεθερά μου. Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου. Η μητέρα μου, μου είχε πει πολλές φορές ότι στην οικογένειά τους υπήρχαν δίδυμα και από την πλευρά του παππού και από την πλευρά της γιαγιάς, αλλά δεν το είχε πάρει καθόλου σοβαρά".

1 σχόλιο:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    ΑπάντησηΔιαγραφή